Sunday, April 1, 2012

air mata

saya ada masalah besar, adeh~~

kalau org kata menangis boleh melegakan kesedihan, kalau untuk saya pulak err~~ kadang2 saya rasa menangis boleh melemahkan saya. sebabnya, memang saya senang sangat nak nangis! pasal bende2 kecil pun boleh nangis, lapar pun boleh nangis, tak boleh jawab tutorial math pun terasa nak nangis. aiyoo not good meh!

sampai sekarang, saya akan cuba tak nangis bila nak face to face dengan orang (kalau ada problem) dan selalunya memang fail. huhu apa nak buat~~ malu je tetiba org nampak air mata dah meleleh-leleh pastu dengan muka concernnya bertanya, "eh kenapa ni? kenapa ni?". wahaha sampai kawan2 pun semua selalu usik 'jangan nangis tau!" kat saya kalau saya nak cerita syahdu2 sikit. malunyaaaaa! :(


p/s: baru lepas nangis. kakaka^^

No comments: