Monday, April 2, 2012

study

alhamdulillah :)

another new day telah berjaya dijalani dengan suksesnya.

sekarang ni mood study sangat berapi-api, like seriously? hehe.
alkisahnya, hari ni ada 2 kelas je (pagi dan petang). yang terharunya, dua2 subjek lecturer sebut nama saya. maklumlah, test 1 baru je lepas kan. *ehem* sila jangan sangka saya adalah org yg dapat highest ye, memang taklah! haha

dikelilingi kawan2 yang cepat pick-up memang sangat mendepresskan, terasa macam ya Allah, kenapa semua orang genius sangat nih? T_T tapi tu dulu la, sekarang saya dah boleh terima dan redha dengan kekurangan ni, everything happens mesti ada hikmah kan? kalau nak cerita malu, seriyesly malu kot! semua orang tahu markah test saya yang sangat 'hebat' tu, tapi hikmahnya, lecturer dah kenal saya! haha habislahh^^

kesimpulannya, kene lebih rajin study dan tak give up! hey, pointer is nothing, Allah pandang effort kut? :)

chemical engineering fighting!

No comments: